ارسال اس ام اس انبوه

شبکه‌های مجازی
مقالات بیشتر
متن راهنمای خود را در اینجا اضافه کنید

ارسال اس ام اس انبوه

در دنیای تجارت امروز شیوه های بسیار زیادی به منظور بازاریابی وجود داردو صاحبان تجارت به راحتی‌ میتوانند هر کدام را که تمایل دارند برای خود برگزینند. اما نکته مهم اینجاست که درست ترین و موثر ترین شیوه کدام است؟

بر اساس تحقیقاتی‌ که اخیرا در حوزه تبلیغات و بازاریابی انجام گرفته است بهترین روشی‌ که در حال حاضر شما میتوانید از آن بهره ببرید ارسال اس ام اس انبوه می‌باشد. ارسال اس ام اس انبوه یکی‌ از شیوه های بسیار سریع ، ساده و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان می‌باشد.

تحقیقات اخیر نشان داده است که مخاطبین ترجیح میدهند پیشنهاد های ویژه مربوط به برند مورد علاقه خود را از طریق گوشی موبایل خود دریافت نمایند.

 

 آنچه مسلم است مهم ترین مساله در بازار کسب و کار خود ، مشتری و مخاطب شما می‌باشد. زمانی که این افراد تمایل به دریافت تبلیغات مورد نظر خود را از طریق پیامک دارند پس نباید از شیوه دیگری برای برقراری ارتباط با آن ها استفاده نمائید. 

سرعت ارسال اس ام اس انبوه

یکی از دلایل ایجاد و شکل گیری بازاریابی ییامکی موضوع ارسال اس ام اس انبوه است. زمانی که می گوییم ارسال اس ام اس انبوه یعنی به تعداد بیش از  ۳۰۰۰ پیامک با یک موضوع واحد از بانک اطلاعاتی مشخصی به درخواست فرستنده به منطقه مشخص و با سرعت ارسال کمتر از یک دقیقه ارسال و بالای نود و نه درصد از مخاطبین آن را دریافت کنند.

 

متوسط سرعت ارسال ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه است. البته ناگفته نماند که سرعت ارسال تابعی از ترافیک آن لحظه اپراتور مخابراتی است. در ترافیک مخابراتی سرعت ارسال7۰۰ پیامک در دقیقه نیز مشاهده شده است و یا در نقطه مقابل آن اغلب در روزهای جمعه سرعت تا ۵۰۰۰ ارسال در دقیقه نیز بالا می رود .

اپراتورهای پیامکی

ارسال اس ام اس انبوه درایران با استفاده از پنل های پیامکی، توسط اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه مانند:

  •  ۱۰۰۰
  •  ۲۰۰۰
  •  ۳۰۰۰
  •  ۵۰۰۰

پشتیبانی میشوند . این اپراتورها گاها به دلیل بحث سخت افزاری و مشکل کمبود پهنای باند دچار صف های طولانی برای ارسال میشوند .

در اپراتور همراه اول با وجود لیست سیاه وهمینطورکمبود پهنای باند سرعت ارسال اس ام اس انبوه پایین تری وجود دارد .

اپراتور ایرانسل از امکانات سخت افزاری قوی ای برای زیر ساخت های خود استفاده کرده است. ایرانسل پهنای باند بالایی را به تمام منابع ارسالی اختصاص داده و این امر موجب سریع تر شدن ارسال اس ام اس انبوه در صف ارسال شده است . 

 

اپراتور ایرانسل پهنای باندی را که برای اپراتورهای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی اختصاص داده است در مقایسه با سایر اپراتورها مناسبتر است چرا که ایرانسل نه لیست سیاه ارسال می کند و نه مانع ارسال اس ام اس انبوه می شود ودرنتیجه تاخیری درسرعت ارسال پیامک های تبلیغاتی هم وجود نخواهد داشت .

البته سرعت ارسال اس ام اس و دریافت آن درگوشی همراه شما به عامل اصلی اپراتوری که پیامک را دریافت می نماید بستگی دارد .

شرکت پیامک لند ارائه دهنده خدمات ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور می باشد.پیامک لند با در اختیار قرار داشتن حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی و همینطور پایین ترین تعرفه  آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیامک لند دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و… می باشد.

نظرات